Saturday 18 December 2010

WORK 1.7. / LIFE 1.5.

Acomiat i objectiu assolit


"Habit is habit, and not to be flung out of the window by any man, but coaxed downstairs a step at a time."


Carta
El meu darrer lloc de treball

Ahir darrer dia a la feina, i per bé que tenia previst sortir una mica abans, finalment vaig sortir a les 3pm. I tot plegat per què havia d'acabar de validar unes factures al sistema, i la Ciara O'Neill em va entretenir una mica al dpt de recursos humans. Vaig parlar amb ella uns 15 minuts i em va entregar el certificat, l'europass segellat i una carta de recomanació. En Gerard , a recepció també em va fer entretenir una miqueta, semblava que no pordria marxar mai! I em va comentar a veure si podia assistir aquesta nit a una mini party (no oficial de l'empresa) , però els de magatzem ja em van advertir que era una party només pels  upper class. En qualsevol cas hi vaig anar (ja us explicaré alguns detallets).



Ms Ciara O'Neill sempre formal?




Em vaig oblidar de comentar un detall del caracter irlandès. Resulta que quan algú perd quelcom pel carrer, per exemple un guant, una bufanda o un barret, tenen el costum de qui troba l'objecte perdut, el posa ben visible per tal que la persona que ho va perdre, ho pugui recuperar. Sempre i quan s'enrecordi més o menys on ho podia haver perdut. Un gran detall ("in my opinion") i aquests dies no resulta massa difícil veure guants o barrets penjats de les baranes dels carrers o parades de bus.



Aquests dies es veu molta , molta gent comprant de tot. Els centres comercials estan a vessar i els restaurants plens. Sembla ben bé que no estiguin en recessió ( aquí la paraula "crisis" s'intenta evitar, per una qüestió psicologica i fins tot parlen de recuperació (encara tene un 13% d'atur). Sembla que la psicologia també ajuda, sobretot als emprenedors. Ahir va ser el primer cop que vaig veure dos cartells on necessitaven gent per treballar. Un Lounge bar i un petit comerç. Sobte l'edat dels dependents/dependentes, molts d'ells no superen els 25 anys. Els russos i persones provinents de l'est tenen una forta presència, i es nota amb detalls diversos, com ara establiments de menjar rus exclusius i en cartells en rus o polonès.




Un frare al Shopping Centre (Hi ha una capella al centre)




No comments:

Post a Comment