

El ministre d'empresa, comerç i innovació ha anunciat avui que una empresa de serveis financers i assegurances crearà en breu 450 llocs de treball a Dublin i Derry. I descriu el moviment com a significativa inversió en productivitat i eficiència que assegura llocs de treball i creixemnt per a la firma. Això si, l'estratègia és l'expansió del seu mercat a UK.
Temes logístics
Primera errada: Avui la Diana estava una mica atabalada, i és que ara a tothom li entren les presses. S'ha triplicat el volum de comandes i a més les volen de seguida. Així que a treballar de valent, però avui en Paul m'ha deixat a la safata un packing dockets interns anomentas de material per llençar ("Waste"). I no trobava la carpeta corresponent, perquè no era ni un CP, ni un Referral, ni un IBM receipts,... Total que ho deixat en un racó per preguntar on s'arxivava, i mentres li he donat a l'Alan el paperwork. Al cap d'una bona estona la Diana m'ha preguntat on havia arxivat els packing list. I li he dit que no he trobat la carpeta adecuada, i llavors ha somrigut i m'ha assenayalat que davant de la meva taula estava la carpeta. Però el més important era que ja s'havia posta en marxa el procés de forma correcta. Només que uns quants papers havien quedat sense arxivar. Resulta que la carpeta es diu "Scrap Receipts". I clar, m'havia pensat que era un arxivador "Folder" per a comandes defectuoses.
Al hall 3 s'encarreguen d'introduir al programa SAP tot allò provinent d'altres ransportistes en l'anomenat "putaway list" (no confondre amb el "picking up"), que consta de 11 columnes (line input, code item, description, qty, total qty, kind item, stillage no, comment, code minor, fifo date). La quantitat pot fer referència al pes o a les caixes i es multiplica pels pallets, si cal. El comentari només per afegir o descomptar o bé servir en dues vegades, sempre signat per la persona i el dpt. Stilllage No o Batch No és el número de lot. El hall 3 també han de comprovar el codi del producte i el número de lot. Un cop ens arriba a nosaltres tornem a comprovar el codi de l'article, el número de lot i a més les quantitats (molt important). De vegades les quantitats es modifiquen per diverses raons i llavors enviem e-mails al dpt responsable del canvi, i si corre molta pressa truquem per teléfon. El dpt de RSC (hall 3) ja no tocarà el programa per modificar res, ho farem nosaltres. Després albarà i factura. I com que moltes vegades actuen de Hub, cal conservar els documents d'origen que sol ser la factura dels productes al destinatari final. Si els nois de magatzem detecten algun defecte o quelcom trencat, han de prendre fotos i deixar per escrit una nota al supervisor. Avui he descobert que l'empresa Rothapharm està al mateix polígon que el nostre.
No comments:
Post a Comment