Wednesday 8 December 2010

LIFE 1.2.






Sobte que a Irlanda les carreteres i autopistes no són massa bones, almenys als voltants de Dublin. I malgrat que l'aeroport de Dublin any darrere any va creixent en nombre de passatgers i mercaderies, les comunicacions estan  pitjor que a als voltants de Barcelona. Els estandars de vida , d'acord amb el pla econòmic i de desenvolupament de 4 anys, es veuran afectats. Sobretot les dues linees de metro projectades a Dublin. I és una llàstima perquè a les hores punta el tràfic és terrible i el transport amb autobusos és massa lent. Les rutes dels autobusos que recorren els diversos polígons industrials aprofiten les rutes per passar per les urbanitzacions i escoles. Si a més li sumem la baixa freqüència, tenim com a resultat un transport dolent. Per aquest motiu quasi tothom fa servir el cotxe, a menys que treballis a una gran empresa com IBM, on tenen autobusos propis pels treballadors.




Aquest proper dissabte un noi del departament d'aduanes m'ha convidat a casa seva (centre de Dublin) a una festa. Hi haurà uns 20-25 convidats de diverses nacionalitats, i m'ha enviat un correu amb l'adreça. Començarà a les vuit del vespre i als voltants de les 11 s'acabarà. Em va perfecte perquè el darrer tren el tinc a les 11.17 de la nit i tinc una estació a només 15 minuts caminant. El meu sopar el tinc sempre a punt a partir de les 7 de la tarda però baixo a sopar al voltant de les 19.30 ,i intento veure el programa "Nation Wide", uns minuts. -Perquè les dones irlandeses estan sempre enfadades amb els irlandesos?- Era una pregunta que feien a un programa de debat que té el mateix format que "Banda ampla"  de tv3, quasi idèntic. I el que un no és pot perdre és el programa en clau d'humor anomenat "The Panel", on un presentador (Craig Doyle) està en una taula amb 4 humoristes molt bons, on simplement comenten els fets que han passat durant la setmana. És un humor força bo i a més el programa compta amb una audiència femenina molt elevada. El motiu és el presentador (Craig Doyle), que diuen és un dels homes més atractius i sexys d'Irlanda. Si voleu saber quin és el tipus d'home preferit per les irlandeses, llavors heu d'apuntar cap a Craig Doyle, sens dubte.

No comments:

Post a Comment